poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Sałatka "Zielono Mi"

   Prosta i szybka Sałatka z Sałaty Rzymskiej. Na dobry początek tygodnia coś zielonego i zdrowego.   W oczekiwaniu na wiosnę przygotowałam szybką, soczystą i kolorową sałatkę. 


Składniki:

  • sałata rzymska
  • pomidory
  • seler naciowy
  • czerwona cebula
  • czerwona papryka
Sos Winegret:

  • 3 łyżki oliwy z oliwek 
  • 3 łyżki wody 
  • sól (szczypta)
  • cukier (szczypta)
  • ocet
  • suszony koperek 
Sałatę porwać, paprykę pokroić w paski, cebule w piórka a seler w drobną kosteczkę. Pomidory pokroić w ósemki. Wszystkie składniki przełożyć do miski. Sałatkę podaję z sosem winegret, przyrządzam z oliwy z oliwek,wody, octu,soli i cukru oraz świeżych lub suszonych ziół. Ja dodałam koperek suszony. Moją sałatkę polewam sosem.
Smacznego :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz